У сучасному швидкоплинному діловому світі обслуговування клієнтів має безпрецедентне значення. Оскільки очікування клієнтів постійно зростають, надання швидкого та персоналізованого обслуговування стало вирішальним фактором утримання лояльної клієнтської бази та виживання в конкурентній боротьбі. Саме тут вступають у гру рішення для контакт-центрів, які відіграють життєво важливу роль, допомагаючи компаніям будь-якого розміру підвищити стандарти обслуговування та підтримки клієнтів.
ДетальнішеInfotel, провідний постачальник рішень у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, знову підтверджує свій статус як Atos Unify Training Partner. З 2007 року компанія є офіційним учасником мережі UNIFY Academy, входячи до неї як один з найавторитетніших центрів навчання не лише в Україні, але й за її межами.
ДетальнішеJabra, світовий лідер в галузі професійного аудіо, представляє новий продукт - систему видеобарів Jabra PanaCast 50. Ця унікальна система розроблена, щоб забезпечити ідеальні умови для віртуальних конференцій, зробивши кожну зустріч інклюзивною та легкою у використанні.
ДетальнішеПри переході від застарілої архітектури мультиплексування з тимчасовим поділом (TDM) до нової мережі уніфікованих комунікацій (UC) на базі Інтернет-протоколу (IP), важливо мати надійний і безпечний механізм управління сеансами.
ДетальнішеРеволюційний портфель систем гучного зв'язку та голосового сповіщення Bosch пропонує рішення, здатні задовольнити будь-які потреби клієнтів та додатків.
ДетальнішеВиберіть ідеальний інструмент для ключових розмов
ДетальнішеРозподілена інтелектуальна архітектура Wi-Fi забезпечує високодоступну, масштабовану та просту в управлінні бездротову мережу.
ДетальнішеПідприємства мають оцінити свої потреби, зменшити дублювання та скласти комплексний план щодо розширення своїх бюджетів на кібербезпеку
ДетальнішеДана система синхронного перекладу дозволяє транслювати мову оратора кількома мовами одночасно. У цьому персоналізовано кожному за слухача.
ДетальнішеTikTok зарекомендував себе як одна з найкращих онлайн-платформ для підлітків у США, тоді як частка підлітків, які використовують Facebook, різко впала.
ДетальнішеСьогодні гості хочуть почуватися в безпеці, і водночас максимально використати своє перебування. Щоб стримати поширення вірусу, перед готельєрами стоїть завдання перебудувати шлях гостя, скоротивши людську взаємодію. Технології стають важливими, оскільки цифрові безконтактні послуги замінюють особисте спілкування.
ДетальнішеЕфективна стратегія мережевої взаємодії. Приклади та рішення компанії Alcatel-Lucent Enterprise, європейського виробника комутаційного обладнання для сфери охорони здоров'я.
Детальніше