Блог

Революція в обслуговуванні клієнтів: Роль рішень для контакт-центрів на основі штучного інтелекту

Революція в обслуговуванні клієнтів: Роль рішень для контакт-центрів на основі штучного інтелекту

15.04.2024

У сучасному швидкоплинному діловому світі обслуговування клієнтів має безпрецедентне значення. Оскільки очікування клієнтів постійно зростають, надання швидкого та персоналізованого обслуговування стало вирішальним фактором утримання лояльної клієнтської бази та виживання в конкурентній боротьбі. Саме тут вступають у гру рішення для контакт-центрів, які відіграють життєво важливу роль, допомагаючи компаніям будь-якого розміру підвищити стандарти обслуговування та підтримки клієнтів.

Детальніше
Infotel знову підтверджує свій статус Atos Unify Training Partner

Infotel знову підтверджує свій статус Atos Unify Training Partner

20.03.2024

Infotel, провідний постачальник рішень у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, знову підтверджує свій статус як Atos Unify Training Partner. З 2007 року компанія є офіційним учасником мережі UNIFY Academy, входячи до неї як один з найавторитетніших центрів навчання не лише в Україні, але й за її межами.

Детальніше
Jabra PanaCast 50 Video Bar: Революційна система для віртуальних зустрічей

Jabra PanaCast 50 Video Bar: Революційна система для віртуальних зустрічей

20.02.2024

Jabra, світовий лідер в галузі професійного аудіо, представляє новий продукт - систему видеобарів Jabra PanaCast 50. Ця унікальна система розроблена, щоб забезпечити ідеальні умови для віртуальних конференцій, зробивши кожну зустріч інклюзивною та легкою у використанні.

Детальніше
Прикордонні контролери сеансів Ribbon SBC – 5 причин, чому вони потрібні Вашій компанії

Прикордонні контролери сеансів Ribbon SBC – 5 причин, чому вони потрібні Вашій компанії

12.02.2024

При переході від застарілої архітектури мультиплексування з тимчасовим поділом (TDM) до нової мережі уніфікованих комунікацій (UC) на базі Інтернет-протоколу (IP), важливо мати надійний і безпечний механізм управління сеансами.

Детальніше
Системи гучномовного зв'язку та голосового сповіщення від Bosch

Системи гучномовного зв'язку та голосового сповіщення від Bosch

12.07.2023

Революційний портфель систем гучного зв'язку та голосового сповіщення Bosch пропонує рішення, здатні задовольнити будь-які потреби клієнтів та додатків.

Детальніше
Настільні телефони Unify - ідеальний інструмент для ключових розмов.

Настільні телефони Unify - ідеальний інструмент для ключових розмов.

18.05.2023

Виберіть ідеальний інструмент для ключових розмов

Детальніше
Розподілена архітектура управління Wi-Fi

Розподілена архітектура управління Wi-Fi

11.05.2023

Розподілена інтелектуальна архітектура Wi-Fi забезпечує високодоступну, масштабовану та просту в управлінні бездротову мережу.

Детальніше
Цілісна стратегія безпеки оптимізує витрати на кібербезпеку

Цілісна стратегія безпеки оптимізує витрати на кібербезпеку

09.02.2023

Підприємства мають оцінити свої потреби, зменшити дублювання та скласти комплексний план щодо розширення своїх бюджетів на кібербезпеку

Детальніше
Система відеоконференцзв'язку DICENTIS із синхронним перекладом та віддаленими робочими місцями

Система відеоконференцзв'язку DICENTIS із синхронним перекладом та віддаленими робочими місцями

15.09.2022

Дана система синхронного перекладу дозволяє транслювати мову оратора кількома мовами одночасно. У цьому персоналізовано кожному за слухача.

Детальніше
Підлітки, соціальні мережі та технології 2022

Підлітки, соціальні мережі та технології 2022

25.08.2022

TikTok зарекомендував себе як одна з найкращих онлайн-платформ для підлітків у США, тоді як частка підлітків, які використовують Facebook, різко впала.

Детальніше
Цифрові рішення для гостинності від Alcatel-Lucent Enterprise

Цифрові рішення для гостинності від Alcatel-Lucent Enterprise

08.12.2021

Сьогодні гості хочуть почуватися в безпеці, і водночас максимально використати своє перебування. Щоб стримати поширення вірусу, перед готельєрами стоїть завдання перебудувати шлях гостя, скоротивши людську взаємодію. Технології стають важливими, оскільки цифрові безконтактні послуги замінюють особисте спілкування.

Детальніше
Мережева взаємодія в медицині: приклади та рішення

Мережева взаємодія в медицині: приклади та рішення

28.10.2021

Ефективна стратегія мережевої взаємодії. Приклади та рішення компанії Alcatel-Lucent Enterprise, європейського виробника комутаційного обладнання для сфери охорони здоров'я. 

Детальніше
Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.