Система диспетчерського зв'язку OpenScape Xpert

Система диспетчерського зв'язку OpenScape Xpert

Система диспетчерской связи OpenScape XpertСистема диспетчерського зв'язку OpenScape Xpert виробництва компанії Unify призначена для обладнання робочих місць чергових служб всіляких центрів управління різного призначення — від командних центрів управління силових структур, чергових змін оперативних служб енергетики й транспорту, до робочих місць керівників великих підприємств. Система забезпечує зручність користування всіма видами голосового зв'язку як по провідному каналам зв'язку, так і по радіоканалах, а також можливість організації конференц-зв'язку, оповіщення, зображення стану ліній і каналів зв'язку.
Система OpenScape Xpert є високоякісне рішення для оперативно-диспетчерського зв'язку на основі IP-протоколів. Компанія розробник — Unify, має багаторічний досвід розробки подібних рішень. Система OpenScape Xpert - це приймач класичної TDM-системи HiPath Trading, модифікований та оптимізований відповідно до тенденцій на ринку телекомунікацій.
Система OpenScape Xpert спроєктована для забезпечення багатоканального голосового зв'язку на базі IP-мереж, використовує архітектуру відкритих мереж зі стандартизованими протоколами й  компонентами. Вона являє собою надзвичайно надійне, добре захищене рішення, управління яким здійснюється централізовано — в центрі обробки даних, де за допомогою шифрування голосу і запису бесід захищаються всі конфіденційні відомості про телефонні виклики.
Залежно від масштабів виконуваних завдань, вимог зручності розміщення і використання, пропонуються два основні варіанти для кінцевих пристроїв диспетчера:

  1. Апаратний пульт — OpenStage Xpert 6010p
  2. Програмний пульт для установки на стандартний ПК або моноблок з сенсорним дисплеєм у вигляді ПО для ОС Windows — OpenScape Xpert Client.

Система диспетчерской связи OpenScape Xpert

Вище представлений варіант пристрою OpenStage Xpert 6010p — настільний пульт з декількома винесеними телефонний трубками.

Основою цього пристрою є вбудований персональний комп'ютер з сенсорним монітором розміром 10,4 "по діагоналі. На екрані зображаються поля клавіш виклику заздалегідь запрограмованих абонентів, груп абонентів для встановлення конференц-зв'язку, ліній і каналів зв'язку, а також інша, необхідна для ведення оперативного зв'язку інформація.
На одному пульті може бути заздалегідь запрограмовано до 200 сторінок, кожна з яких може мати своє власне функціональне призначення і містити до 60 полів-клавіш. Крім цього по обидва боки від екрана розміщені 20 фізичних клавіш, які використовуються, на розсуд операторів для їх зручності при роботі. Для слухового контролю каналів у верхніх кутах пристрою вбудовані два гучномовці.
При цьому можна одночасно контролювати до 24 голосових каналів зв'язку.
У разі необхідності можливе підключення до чотирьох мікротелефонних трубок,
при цьому кілька співробітників можуть працювати в такому варіанті на пульті одночасно і незалежно один від одного. Для зручності обидві мікротелефонні трубки можуть закріплюватися в одній площині з екраном пульта.
При необхідності ведення оператором гучномовного зв'язку, до кінцевих
пристроїв OpenStage Xpert 6010p можуть підключатися мікрофон на гнучкому тримачі та зовнішній спікер модуль з додатковими гучномовцями. Нижче представлений такий варіант:

 Система диспетчерской связи OpenScape Xpert

Зовнішній спікер модуль забезпечує додаткову можливість моніторингу обраних ліній через окремі гучномовці, можливість роздільного та загального регулювання рівня гучності для кожної лінії, а також з можливістю роздільного або загального оповіщення на кожну лінію. У багатьох практичних випадках зручно розміщувати пульти диспетчерських систем, врізаючи їх в спеціально обладнані столи або розміщуючи їх між двома робочими місцями операторів.
Другим варіантом виконання є програмний пульт для установки на стандартний ПК або моноблок з сенсорним дисплеєм у вигляді ПО — OpenScape Xpert Client. OpenScape Xpert Client може забезпечувати роботу оператора як натисканням на сенсорний екран, так і роботу мишкою.
Такий варіант застосовується для забезпечення підключення допоміжних операторів, а також у випадках, коли потрібен великий розмір сенсорного екрану. Вид програмного пульта OpenScape Xpert Client показаний нижче:

Система диспетчерской связи OpenScape Xpert

 

Склад диспетчерської системи OpenScape Xpert:

Якщо Вам цікаво отримати повну консультацію відносно продуктів, що виробляє компанія Unify, зверніться до нас в офіс.

 

Отримати безкоштовну консультацію
Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.