Сервісне обслуговування за разовими заявками

Сервісне обслуговування ІТ-обладнання та програмного забезпечення

Сервісне обслуговування ІТ-обладнання та програмного забезпечення за разовими заявками (без договору)

Час від часу у більшості компаній виникає необхідність у виконанні складних або нестандартних завдань по налаштуванню ІТ-обладнання, відновити працездатність ІТ-системи після програмного або апаратного збою, виявити і усунути «плаваючу» несправність, яка виникає при певних ситуаціях або пікових навантаженнях.

Для оперативного усунення несправності або розв'язання нестандартної задачі, компаніям необхідно мати у штаті сертифікованих фахівців за кожним типом обладнання, яке використовується у компанії, нести витрати на постійне підвищення їх кваліфікації (курси, тренінги та сертифікаційні іспити), сформувати склад запасних частин для оперативної заміни на випадок виходу обладнання з ладу, інвестувати в демо-обладнання для попереднього відпрацьовування завдань перед налаштуванням основної системи.

Але навіть виконання всіх перерахованих вище умов не дає компаніям гарантії, що їх штатні фахівці зможуть оперативно виконати поставлені перед ними завдання або оперативно усунути виниклу проблему. Для вирішення такого роду завдань вкрай важливо наявність у технічних фахівців практичного досвіду в розробці нестандартних алгоритмів настройки обладнання, у пошуку і усунення несправностей.

Технічні фахівці нашої компанії стикаються з нестандартними ситуаціями практично кожен день, постійно відстежують зміни в апаратних модулях і у версіях програмного забезпечення, проводять тестування нових можливостей ІТ-обладнання на демо-обладнанні, перевіряють різні моделі обладнання на сумісність протоколів і коректну взаємодію один з одним.

Перед виконанням складних або нестандартних завдань по налаштуванню основних ІТ системи клієнта, технічні фахівці нашої компанії моделюють ситуацію на нашому демо-обладнанні, формують список необхідних команд для налаштування і відпрацьовують послідовність їх введення. Після настройки перевіряють працездатність системи, і за бажанням клієнта, надають доступ технічним фахівцям клієнта до демо-обладнання для тестування. Після отримання від клієнта підтвердження про перевірку реалізованих функціональних можливостей, згідно з вимогами, наші технічні фахівці виконують настройку основних ІТ-систем клієнта.

Пропонуємо наступний перелік послуг сервісної підтримай за разовими заявками (без договору):

Залежно від типу і складності робіт, можливості надання клієнтом віддаленого підключення до ІТ-системи для виконання робіт з налаштування, послуги з сервісного обслуговування за разовими заявками можуть надаватися віддалено або з виїздом фахівця на об'єкт.

Виконання робіт за разовими заявками передбачає оплату за тарифом, в залежності від витраченого часу на її виконання. Тарифи на послуги з сервісного обслуговування на разові роботи у залежності від типу обладнання наведені нижче:

Завантажити тарифи

Тарифи для обладнання корпоративного сектора (В2В системи)

У зв'язку з тим, що на момент отримання звернення на виконанні разових робіт між нашими компаніями відсутні договірні відносини на надання послуг з технічної підтримки, обов'язковою умовою для початку виконання робіт є укладання договору на сервісне обслуговування на постійній основі або 100% передоплата. На разові заявки терміни реагування та виконання робіт не регламентуються.

Пропонуємо професійну допомогу у вирішенні складних і нестандартних завдань, а також при виникненні аварійних ситуацій.

Звертайтеся до нас!


Тел.: +380 (44) 520 2030
E-mail:
service@infotel.ua

 

Отримати безкоштовну консультацію
Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.