OpenScape 4000

OpenScape 4000 V10: Нова ера комунікацій

OpenScape 4000 надає гібридні рішення IP-комунікацій для компаній, що мають від 300 до 100 000 користувачів у корпоративній мережі зв'язку. Рішення пропонує зрілість і широкий спектр функцій корпоративного рівня з високонадійною програмною архітектурою і функціями безпеки. Воно поєднує в собі переваги обох світів з мережевим доступом і гнучким підключенням аналогових, TDM- і IP-телефонів, мобільних WLAN- і DECT-пристроїв, а також програмних клієнтів. 

OpenScape 4000 розроблена, щоб запропонувати клієнтам потужний і економічно ефективний вибір для оптимізації зв'язку, який допоможе підприємствам підвищити продуктивність і ефективність робочих місць. Як потужне комунікаційне рішення, вона пропонує багатий набір кінцевих точок, вибір мобільності, уніфікованих комунікацій та інтеграцію на основі міжнародних стандартів з критично важливими для бізнесу додатками та системами. Ці можливості поєднуються з вбудованим додатком Assistant (anager)  та потужним набором програм для управління, які є простими у використанні та надають системним адміністраторам комплексні можливості в якості додаткової опції управління та моніторингу систем. 

Таким чином, використання системи OpenScape 4000 є висококонкурентним рішенням на ринку конвергентних систем зв'язку для великих підприємств. Використання розподіленої системної архітектури, що поєднує VoIP і TDM, платформа OpenScape 4000 дозволяє корпоративним клієнтам, найбільш ефективно використовувати переваги класичної телефонної мережі та пакетної телефонії. Високомасштабована платформа OpenScape 4000 підтримує широкий спектр телефонів (аналогові, цифрові/TDM, IP і бездротові), програмних клієнтів та різноманітних комунікаційних додатків, які також підтримуються іншими системами Unify. Вбудовані SIP-можливості OpenScape 4000 полегшують роботу в якості шлюзу для OpenScape Voice, дозволяючи клієнтам зберегти  інвестиції в існуючу інфраструктуру при переході до голосових мереж на основі використання SIP технологій. Різноманітність рішень щодо виносів OpenScape 4000 є основою гнучкості розгортання та живучості віддалених сайтів. OpenScape Contact Center та OpenScape Unified Communications доповнюють рішення, надаючи доступ до розширеного набору додаткових системних функцій, OpenScape 4000 дозволяє компаніям управляти своїми мережами гнучко, модульно, безпечно, економічно та з максимальною доступністю. 

OpenScape 4000: гнучкий, надійний, масштабований та відкритий

Гнучкість 

Економічна ефективність 

Надійність і безпека

Навіщо оновлюватись 

Клієнти, які використовують системи, починаючи з HiPath 4000 V1.0, мають можливість отримати ліцензії на оновлення до останньої версії OpenScape 4000 V10 І, таким чином отримати переваги, від використання безлічі нових функцій і високозахищеної платформи.  Хоча OpenScape 4000 V10 містить багато нових функцій стосовно SIP-абонентів і SIP-магістралей для підтримки тенденції до використання повністю IP/SIP-рішень, завжди існує потреба в оновленні системного програмного забезпечення щодо функцій безпеки. Спілкування по телефону все ще є життєво важливим для успіху сучасних підприємств. Незалежно від того, розмовляєте ви з колегами чи з клієнтами, мова все ще є основою ділового спілкування. З появою OpenScape 4000 V10 підтримуються нові TDM-пристрої OpenScape Desk Phone CP200T і 400T. Тепер клієнти можуть комбінувати телефони серії OpenScape Desk Phone CP в TDM і IP. Додавання OpenScape Unified Communications робить комунікацію ще більш ефективною. Численні вдосконалення стандартних сценаріїв викликів, а також підтримка WebRTC покращують користувацький досвід і додають додаткову можливість для використання функції мобільності. 

Завантажити опис

Atos Unify OpenScape 4000 V10 - Brief Overview

OpenScape 4000 V10 є ідеальним рішенням для уніфікованих комунікацій, комбінуючи гнучкість, надійність та безпеку. Ця інноваційна платформа пропонує передові можливості для зв'язку, допомагаючи підприємствам зосередитися на своєму бізнесі та використовувати комунікації нового покоління.

 

Отримати безкоштовну консультацію
Центральний офіс у Києві:
03110, Україна, Київ,
вул. Солом'янська, 3-Б, оф. 205
Тел.: +380 (44) 520 2030
Факс: +380 (44) 520 2028
e-mail: infotel@infotel.ua
Представництво в Грузії:
0119, Грузія, Тбілісі, пр-т. Церетелі, 116
Тел.: +995 (32) 234 16 09
e-mail: infotel@infotel.ge
© Infotel Group 2004 - 2022.
Усі права захищені.