Компанія InfoTel була вибрана для втілення телекомунікаційних рішень нового покоління — сучасної відмовостійкої платформи уніфікованих комунікацій OpenScape Voice й універсального контакт-центру OpenScape Contact Center Enterprise.
«Грузинська Державна Електросистема» - державна компанія Грузії, одна з трьох компаній, які обслуговують передавальні електромережі в країні. Компанія забезпечує передачу електроенергії по всій території Грузії й одночасно є єдиним ліцензіатом диспетчеризації. «Грузинська Державна Електросистема» містить 6 регіональних мереж: регіональні мережі Тбілісі, Імерети, Шида Картлі, Аджарія – Гурія – Самегрело, Квемо Картлі й Кахеті. Національний диспетчерський центр енергосистеми Грузії розташований в центрі Тбілісі. Диспетчерський центр несе відповідальність за оперативне управління енергосистемою Грузії, справну роботу об’єктів електропередачі 500/220/110/35 кВ і стійкість енергосистеми. Національний диспетчерський центр забезпечує роботу енергосистеми, як єдиного об'єкта в нормальну і в аварійному режимах.
Web-site: http://www.gse.com.ge/
«Грузинська державна електросистема» поставила завдання модернізувати систему зв’язку, яка б дозволила:
Також рішення повинно бути масштабуємим, гнучким, більш простим і економічним в управлінні.
З усіх запропонованих найбільш функціональним і оптимальним по співвідношенню ціна/якість виявилося рішення компанії InfoTel. Воно являло собою програмний комплекс на базі голосової платформи операторського рівня OpenScape Voice і контакт-центру OpenScape Contact Center Enterprise виробництва компанії Unify.
Рішення складається з:
Додаток OpenScape Mobile (OSMO) для мобільних клієнтів надає наступні переваги UC:
Втілено перспективне комунікаційне рішення, яке забезпечить надалі плавний перехід від TDM-технології в повністю IP. Голосова платформа і контакт-центр відмовостійкі й легко підлягають масштабуванню. Завдяки послузі «Єдиний номер» оптимізована послуга доступності й гнучкості. Інтуїтивні інструменти адміністрування і робочий інтерфейс оператора OpenScape Contact Center Enterprise підвищують ефективність і продуктивність контакт-центру. Унікальні інструменти сумісної роботи й даних про статус присутності дозволяють операторам контакт-центру вирішувати велику долю клієнтських запитань при первинному зверненні.
Втілення сучасної відмовостійкої платформи уніфікованих комунікацій
Якщо Вам цікаво отримати додаткову інформацію по проєкту, зверніться до нас за консультацією в офіс.
Отримати безкоштовну консультацію